View Full Version : hello, from France, Burgundy
isawelle
03-20-2010, 10:14 AM
Hello everybody. I am Isabelle, from France, 47 years old. I like to work with my computer for my pleasure with photoshop CS3. I like digiscrap !! if you want you can see my blog : Le blog d'Isawelle (http://isawelle.over-blog.com/)
And excuse me for my bad english !! :blush sorry
I like you forum, very nice works !!
see you later...
Chreamps
03-20-2010, 05:20 PM
Hello Isabelle and welcome to DST! You have some beautiful layouts on your blog and hope that you share them with us once you are able to upload to your gallery here at DST!
You did very well with your English by the way!
Focus Designs
03-20-2010, 06:59 PM
Hi Nice to meet you welcome to dst!!
msbrad
03-21-2010, 04:25 AM
Hi and welcome. I think your English is very good.
Jump on in and chatter away. Looking forward to seeing your LO's.
m
Cassel
03-22-2010, 06:03 AM
Bienvenue à DST. Si jamais tu as du mal avec l'anglais, tu peux toujours poster en français et quelqu'un te répondra. Ne t'en fais pas, cependant, on a des membres du monde entiers, et certains doivent utiliser des traducteurs en ligne, qui donnent des traductions à se tordre de rire.
N'oublie pas de visiter toutes les sections du forum. Il y aura de quoi pour t'occuper!
isawelle
03-22-2010, 06:33 AM
Merci à toutes pour votre accueil parmi vous. Ca fait plaisir... C'est la première fois que je m'inscrit sur un forum !!!
Petite question à Cassel : je te vois en kimono sur ton avatar... quel sprot pratiques-tu ? je fais du juiji-tsu... :agree
Cassel
03-22-2010, 06:56 AM
Merci à toutes pour votre accueil parmi vous. Ca fait plaisir... C'est la première fois que je m'inscrit sur un forum !!!
Petite question à Cassel : je te vois en kimono sur ton avatar... quel sprot pratiques-tu ? je fais du juiji-tsu... :agree
Je pratique le karate Shotokan depuis 11 ans.
Mye De Leon
03-22-2010, 07:56 PM
Hello Isabel and welcome to DST! Just chat with all of us here and enjoy :)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2013, vBulletin Solutions, Inc.